De kwaliteitsverschillen tussen producten en diensten zijn aan het vervagen. Dat geldt ook voor de producten en diensten die jij levert. Door deze verandering wordt het imago van jouw bedrijf steeds belangrijker. Hierop baseert de klant namelijk haar keuze. Een belangrijk instrument bij de imagovorming vormt de huisstijl. Huisstijlen zijn het ideale instrument om het imago van een organisatie te ...
Op 14 september 2021
LinkedIn is een uiterst nuttig marketingplatform voor B2B bedrijven. Het platform maakt het mogelijk om gebruik te maken van elkaars netwerken waarmee u direct informatie, inzichten en nieuwe contacten kunt verkrijgen. Ook kunt u hiermee uw organisatie en producten beter zichtbaar maken bij uw doelgroep. Wij vertellen u graag hoe u LinkedIn het beste kunt gebruiken voor uw bedrijf. Onze tips voor ...
Op 12 augustus 2020
Dit is helaas een veelvoorkomend probleem. Meestal is de oorzaak de actieve template en/of afbeeldingen die u heeft geüpload. Om de laadtijd te verbeteren zullen er een hele hoop technische aspecten aan uw website veranderen. De snelheid van uw (WordPress) website telt namelijk ook mee in het bepalen van de ranking in Google’s zoekresultaten. Daarom vindt is het belangrijk om ...
Op 10 november 2018
De tien leukste selfies, de vijf meest gebruikte apps en een top twintig meest gedeelde Facebookposts… krijg jij ook altijd een dubbel gevoel van al die top-zoveels die je langs ziet komen? Je verlekkert je aan de briljante ideeën van anderen, maar blijft altijd met zo’n knagend gevoel zitten: ‘Waarom zijn wij daar niet op gekomen?!’ Het probleem is dat we zo’n ...
Op 2 mei 2017
De herkenbaarheid Uw organisatie inpassen en/of laten opvallen in uw markt kan op vele verschillende manieren. Uw bedrijfshuisstijl, reclamecampagne, communicatiemiddelen etc. moeten opvallen of juist op passende wijze conformeren aan de geldende normen? De juiste keuze hangt o.a. af van positionering en exposure van goed gekozen communicatiegereedschap. U gaat met krachtig, herkenbaar en ...
Op 31 maart 2017