Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Artikelen

6 succesvolle Facebookposts die jij na het lezen van deze blog ook kunt bedenken

De tien leukste selfies, de vijf meest gebruikte apps en een top twintig meest gedeelde Facebookposts… krijg jij ook altijd een dubbel gevoel van al die top-zoveels die je langs ziet komen? Je verlekkert je aan de briljante ideeën van anderen, maar blijft altijd met zo’n knagend gevoel zitten: ‘Waarom zijn wij daar niet op gekomen?!’ Het probleem is dat we zo’n ...

Lees meer >>

Op 2 mei 2017

De herkenbaarheid, de continuïteit en het overzicht van uw communicatiemiddelen

De herkenbaarheid Uw organisatie inpassen en/of laten opvallen in uw markt kan op vele verschillende manieren. Uw bedrijfshuisstijl, reclamecampagne, communicatiemiddelen etc. moeten opvallen of juist op passende wijze conformeren aan de geldende normen? De juiste keuze hangt o.a. af van positionering en exposure van goed gekozen communicatiegereedschap. U gaat met krachtig, herkenbaar en ...

Lees meer >>

Op 31 maart 2017

Crisis biedt kansen voor MKB en citymarketing

Vier van de vijf MKB bedrijven in Nederland hebben niet of nauwelijks budget vrijgemaakt voor marketingdoeleinden. Dat blijkt uit een grootscheeps onderzoek van Motivaction. Ondanks de crisis zetten de meeste bedrijven marketing slechts marginaal in om het tij te keren. Al zouden ze beter moeten weten. De groep die er wél budget voor vrijmaakt blijkt namelijk succesvoller, draait betere ...

Lees meer >>

Op 19 september 2012

Verbeter uw webervaring met een moderne browser

De webdesign wereld gaat snel vooruit. Nieuwe technieken bieden zich bijna dagelijks aan waardoor je een website net weer even dat beetje mooier, sneller of gebruiksvriendelijker kunt maken. Zaak is alleen wel dat het ondersteund wordt door de browser die de bezoeker gebruikt. Helaas wil het hier nog wel eens mis gaan. Dus welke browser kun je nu het beste gebruiken voor een complete webervaring?

Lees meer >>

Op 11 juli 2011

Meer business met een businessprofiel

Het businessprofiel speelt een belangrijke rol bij het goed in de markt zetten van uw producten en diensten. In het businessprofiel wordt kort en bondig beschreven wat uw onderneming doet, voor wie, welke producten en diensten u aanbied en welke meerwaarde uw bedrijf hiermee creëert. Een goed geschreven businessprofiel maakt de geloofwaardigheid, authenticiteit en inzicht van uw bedrijf duidelijk ...

Lees meer >>

Op 29 januari 2011