Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Artikelen

De herkenbaarheid, de continuïteit en het overzicht van uw communicatiemiddelen

De herkenbaarheid

Uw organisatie inpassen en/of laten opvallen in uw markt kan op vele verschillende manieren.

Uw bedrijfshuisstijl, reclamecampagne, communicatiemiddelen etc. moeten opvallen of juist op passende wijze conformeren aan de geldende normen? De juiste keuze hangt o.a. af van positionering en exposure van goed gekozen communicatiegereedschap. U gaat met krachtig, herkenbaar en betaalbaar gereedschap uw doelgroep overtuigend informeren, dat is onze doelstelling. Onze ervaring biedt tevens ondersteuning m.b.t. advisering, productie en regie.

Voor een optimaal presterende huisstijl geldt:
Een herkenbare start is kostenbesparing later!

Of u nu communicatiemedewerker, ervaren bedrijfseigenaar of startend ondernemer bent, u weet hoe belangrijk gericht communiceren met uw doelgroep is.

Uw toekomstige klanten zullen aan uw bedrijfsuitstraling gaan wennen d.m.v. een herkenbare huisstijl (corporate identity), terwijl bestaande relaties blijvend worden herinnerd aan uw bedrijfskwaliteiten en/of productassortiment.

De herkenbaarheid van uw onderneming maakt uw organisatie opzienbarend!

De continuïteit

Ontwikkelingen en vernieuwingen binnen uw organisatie onder de aandacht houden.

Het blijft belangrijk dat de unieke kracht van uw onderneming op de juiste plaats en op de juiste wijze wordt gepresenteerd. Of het nu gaat om informeren of adverteren. Uw relaties op de hoogte houden van uw innovaties draagt bij aan het vertrouwen in – en betrokkenheid bij uw diensten en producten. U gaat met eenvoudig inzetbaar gereedschap doorlopend communiceren en overtuigen, dat is ons doel. Onze ervaring biedt tevens ondersteuning m.b.t. advisering, productie en regie.

Voor een optimaal presterende huisstijl geldt:
Onderscheid biedt klanten blijvende mogelijkheden en kansen!

Of u nu communicatiemedewerker, ervaren bedrijfseigenaar of startend ondernemer bent, u weet hoe belangrijk gericht communiceren met uw doelgroep is.

Houdt doelgroepen blijvend op de hoogte van uw bedrijfskwaliteiten en/of productassortiment! Herhaling is een belangrijke kracht m.b.t. uw communicatie en reclame.

De continuïteit binnen uw communicatiemiddelen, maakt uw merk sterk!

Het overzicht

Een heldere indeling van uw productgroepen en bedrijfsstructuur.

Uw producten en services vragen om een begrijpelijke structuur en indeling. Voor zowel externe als interne communicatie is het belangrijk dat er sprake is van een duidelijk totaalbeeld. Correct toegepaste huisstijl-elementen bieden een overzichtelijkheid die zich gegarandeerd terugbetaald. U gaat met zorgvuldig ontworpen communicatiegereedschap organiseren en motiveren, dat is ons doel.

Voor een optimaal presterende huisstijl geldt:
Eenduidigheid zorgt voor een gemotiveerde organisatie!

Of u nu communicatiemedewerker, ervaren bedrijfseigenaar of startend ondernemer bent, u weet hoe belangrijk gericht communiceren met uw doelgroep is.

Biedt klanten en uw personeel een helder overzicht van uw bedrijfskwaliteiten en/of productassortiment! Een krachtige organisatie van uw promotionele uitingen bespaard tijd en geld.

De hiërarchie binnen uw communicatiemiddelen verduidelijkt uw assortiment!

Op March 31, 2017


Ingediend door Ontwerpbureau Dixid

Buizerdstraat 15, Zwartsluis