Met Frisse Blik marketingadvies help ik ondernemers in de zakelijke dienstverlening met het concretiseren en vermarkten van hun businessplannen zodat zij nog beter op hun doelgroep aansluiten. Door het helder formuleren van de visie, het ontwikkelen van de marketingstrategie, het vormgeven van de marketingdoelstellingen en het verwerken van deze doelstellingen in structurele en uitvoerbare plannen.
Frisse Blik staat voor een strategische blik met pragmatische aanpak. Niet alleen het adviseren op het gebied van marketingstrategie en positionering, maar ook het concretiseren en uitvoeren van deze strategie in heldere en uitvoerbare plannen.
Het bedrijf Frisse Blik marketingadvies is in 2020 opgericht door Isla Sint-Bouwman. Een marketingadviseur met ruim 15 jaar marketingervaring in de zakelijke dienstverlening.
Mensen omschrijven mij als enthousiast, inventief, analytisch, communicatief en ondernemend. Deze kenmerken bundelen en samenvoegen met mijn competenties zorgt ervoor dat ik een frisse blik heb. Als ervaren marketingadviseur zet ik deze competenties, samen mijn specialisme, graag in om ondernemers te helpen bij het adviseren op het gebied van marketing en business development.
WAAROM DIE FRISSE BLIK?
Bedrijfsgrootte:
Diensten