Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Kaart verbergen
  • Dorpsweg K 139
    1676 GJ Twisk
  • 0227 555 479

De Reclamesjef

Iedere ondernemer weet heel goed waarin hij echt goed is.
Beter dan wie dan ook.
Niet iedere ondernemer slaagt erin om zijn doelgroep daarvan te overtuigen.

De ReclameSjef helpt u om uw doelgroep te overtuigen van datgene waarin u echt goed bent. Beter dan wie dan ook.
Wilt u weten hoe? Dan krijgt u hierbij vast wat huiswerk. Dat u samen met de ReclameSjef kunt afmaken.

1. Wie is uw primaire doelgroep?
Van welke groep mensen bent u voor het leeuwendeel van uw omzet afhankelijk? Wat verbindt die mensen? Wat onderscheidt hen van anderen?

2. Wat is de kernbehoefte van uw primaire doelgroep?
Wat is de concrete behoefte m.b.t. uw product of dienst? Welke belangrijke behoefte ligt er onder die concrete behoefte? Aan welke waarden appelleert die behoefte?
Kortom: wat is de belangrijkste vraag die uw doelgroep u stelt?

3. Wat is uw kernbelofte?
Wat is uw antwoord op die vraag? En is dit antwoord de éne, allerbeste reden voor uw doelgroep om te doen wat u wilt?

4. Wat is uw kernthema?
Hierbij kunnen wij u verder helpen. Uw kernbelofte is al een van de twee voorwaarden voor goede reclame: relevantie. Een goed kernthema vertaalt de kernbelofte in de tweede voorwaarde: onderscheid!

5. Waar en wanneer is uw doelgroep ontvankelijk voor uw boodschap? Welke middelen gebruikt ze daarbij.

Doe waar u goed in bent. Veel succes en graag tot horens.

Foto's van De Reclamesjef



Deze reclamebureau in het kort

Bedrijfsgrootte:

Klein (tot 10 medewerkers)

Media

  • Audio
  • Interactief
  • Internet
  • Print
  • Video

Diensten

  • Communicatie advies
  • Grafisch ontwerp
  • Huisstijlen
  • Marketing advies
  • Strategisch advies