Over De Verhalenmakers
Ieder mens, iedere groep, elke organisatie heeft een eigen verhaal. Een verhaal dat kan boeien, inspireren en verbinden. Het is een kunst dat complete verhaal naar boven te halen. Het is een ambacht om het goed te vertalen, in woord en in beeld. En het is een vak om het goed te verspreiden. Ontdekken, vertellen, dellen; dat is wat De Verhalenmakers doen. Zodat de wereld om u heen geboeid en geïnspireerd raakt. En er verbinding ontstaat.
Wij geloven in de kracht van woorden. En van beelden evenzeer. Wij zijn Wilmer Smook (1992) en Dick van der Meer (1956). Aangeraakt door de wetenschap (politicologie, economie), gelouterd door het dagelijks leven (consultancy, journalistiek), elkaar gevonden in storytelling, verbroederd in de ethiek.
Ons drieluik:
1. Corporate story
Ontdek uw verhaal.
In iedereen zit een verhaal, luidt een cliché. Het is wel waar. Toch zijn velen zich er niet echt bewust van. Dat verhaal naar boven halen vergt de kunst van het stellen van de juiste vragen.
2. Corporate storytelling
Vertel uw verhaal.
Een verhaal hebben is één, het goed vertellen is echt een vak. U wilt boeien en zelfs inspireren, zodat uw publiek blijft kijken of lezen. Storytelling heet dit oude ambacht nu.
3. Doelgroep bereiken
Deel uw verhaal.
Dat klinkende verhaal, aan wie vertelt u dat? En hoe? Om uw publiek te bereiken is kennis nodig van alle soorten media, van het langzame papieren magazine tot alle snelle online mogelijkheden.
Foto's

De Verhalenmakers in het kort
Diensten
Media
Bedrijfsgrootte
Onze locatie
