The Green Communication Factory
Over The Green Communication Factory
Bedrijven Ondernemen steeds vaker Maatschappelijk Verantwoord. Maar het valt consumenten nauwelijks op en het inspireert vaak niet, waardoor de waardering vaak ontbreekt. Het de uitdaging voor merken om consumenten te betrekken bij hun duurzame activiteiten en om ze het belang daarvan te laten zien, voor henzelf en de maatschappij. Maar dit is niet makkelijk, want de consument is kritisch
Om geloofwaardig te zijn, activeren wij daarom MVO-thema’s die passen bij uw merk, de maatschappelijke rol en die inspirerend zijn. Want het wantrouwen ten opzichte van ‘duurzame claims’ is hoger dan ooit. Transparantie, eerlijke communicatie maar ook de toon en stijl van communiceren zijn cruciaal om geloofwaardig te zijn. Wij doen het pas goed als het u positieve free publicity oplevert.
Om geloofwaardig te zijn, activeren wij daarom MVO-thema’s die passen bij uw merk, de maatschappelijke rol en die inspirerend zijn. Want het wantrouwen ten opzichte van ‘duurzame claims’ is hoger dan ooit. Transparantie, eerlijke communicatie maar ook de toon en stijl van communiceren zijn cruciaal om geloofwaardig te zijn. Wij doen het pas goed als het u positieve free publicity oplevert.
The Green Communication Factory in het kort
Diensten
Communicatie advies
Grafisch ontwerp
Huisstijlen
Marketing advies
Strategisch advies
Media
Audio
Interactief
Internet
Print
Video
Bedrijfsgrootte
Klein (tot 10 medewerkers)