Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Terug

Vragen effectiviteit van reclame?

Britt van Velzen

15-09-2014 | 14:56

Goedemiddag,

Wij houden ons profielwerkstuk over de effectiviteit van reclame. Wij hebben een aantal vragen voor u en we hopen dat u deze vragen zo spoedig mogelijk zou kunnen beantwoorden.

De vragen zijn gericht aan producenten van reclame.


- Waar letten kijkers vooral op bij reclames?
- Hoe probeert u uw consumenten over te halen of te stimuleren tot het kopen van uw producten?
 - Denkt u dat uw consumenten erg beïnvloedbaar zijn voor reclame. Verklaar uw Antwoord.
- Welke reclames blijven hangen en welke juist niet? Maakt het hierbij uit of Het om een positieve of negatieve reden blijft hangen? Verklaar uw antwoord.
- Welke gedachten zitten er achter uw reclameboodschap. Waardoor denkt u dat de Reclame meer effect heeft?
- Wordt met een reclame altijd het doel bereikt?

Als u nog enige aanvullingen of tips heeft, dan stellen wij dat zeer op prijs. Verdere verbeteringen van ons onderzoek worden ook gewaardeerd.

Met vriendelijke groet,

Britt van Leeuwen en Britt van Velzen


  

1 Antwoord

Antwoord van Addictions | Netwerk van reclamemakers
22-09-2014 | 10:25

1 te algemene vraag

2 goed aanbod, heldere aansprekende boodschap, mag met humor

3 mediaaanbod is versnipperd, maar goede reclame werkt nog steeds, mits het de mond-tot-mond op gang brengt

4 reclames met humor, met orginaliteit en waar "mantra's in zitten ('Gamma, dat zeg ik')

5 verleiding

6 nee zeker niet, er wordt vaak maar wat gedaan of 100x Belvilla geroepen, dat is geen reclame, dat is 'stalken'