Terug

Wilt u mijn vragen over de inhoud voor een goede tv reclame voor mijn Profielwerkstuk V6 beantwoorden?

Marianne en Doethyna

 

1.       Welke reclame champagnes zijn er door dit bedrijf bedacht?

2.       Waar halen jullie de inspiratie vandaan om een goeie reclame te maken?

3.       Met welke aspecten houden jullie rekening?

4.       Hoe lang duurt het proces van reclame tot dat het wordt uitgezonden?

5.       Hoe zorgen jullie ervoor dat de reclame boeiend is voor de kijken?

6.       Hoe vaak moet je iets gezien hebben totdat het blijft hangen?

7.       En hoe zorgen jullie ervoor dat het bij de mensen blijft hangen?

8.       Zijn er verder nog dingen waar je rekening mee moet houden?


1 Antwoord

Antwoord van bedrijf dat niet langer actief is

1. Op het gebied van Radio en TV hebben wij enkel gewerkt voor een ander reclamebureau, dit werkte ons inzien zo goed dat we besloten hebben voor ons zelf te beginnen om zo meer vrijheid te creëren in onze creativiteit. BK Pannen, Winkelcentrum Oosterhof Rotterdam, Douwe Egberts, Rijkswaterstaat Zuid Holland.2. In overleg met de opdrachtgever kom je veel over een bedrijf te weten, Hieruit groeit de inspiratie vanzelf.3. Alles is met ons bureau bespreekbaar, Zolang het binnen de fatsoensregels valt, Alles gaat in overleg met de opdrachtgever.4. Dat is afhankelijk van de grote van de campagne.5. Door het te laten opvallen zodat de mensen in het dagelijks leven toch weer even terug denken aan DIE reclame.6. Bij een goede reclame één keer, De reclame moet de kijker op den duur niet gaan vervelen.7. Opvallend en aantrekkelijk zijn hierbij de trefwoorden.8. Alles is bespreekbaar.